Vår logotyp visar vi lyfter kulturen och innovationen i regionen. Att det är genom PSP som oväntade relationer sker och leder till modiga idéer.
Vi har en grundlogotyp som är vårt DNA. Den finns alltid med och finns i två olika färger: svart och vitt. Den finns även i en variant med endast symbolen.
Vår vita logotyp använder vi när den ska ligga på mörka bakgrunder.
Vid enstaka tillfällen använder vi vår symbol utan typografi. Det vanligaste användningsområdet är profilbilder till t.ex. sociala medier.
Den vita varianten använder vi på mörka bakgrunder.
Vid speciella applikationer där hela logotypen inte är läsbar är det möjligt att endast använda sig av typografin.
Även denna variant får endast användas did speciella applikationer där hela logotypen inte är läsbar är det möjligt att endast använda sig av typografin.
Go Business uppdrag är att främja nya idéer och väcka intresse för företagande. Vår vision är att skapa tillväxt i den norra regionen genom att ge förutsättningar för kreativitet och entreprenörskap. Vi vill helt enkelt att fler ska få möjlighet att utveckla och leva på sina idéer och sin passion.
Med kulturen som hjärtat i en miljö präglat av vetenskap och kreativa näringar vill Studio Acusticum ge publik och andra besökare en känsla av lika delar nya tankar, möten och upplevelser. Studio Acusticum räknas som ett av Europas mest multifunktionella konserthus med akustik, teknik och kringservice i världsklass. Konserthusets ca 200 föreställningar årligen räknar in 25 000 unika konsertbesök/år.